Õpetaja: Marietta Lõo
Klass:9
Kool: Kuldre kool
Õppeaine: füüsika
Eesmärgid:
1) õpilane oskab koostada vooluringi erinevatest elektritarvitest
2) õpilane mõistab jada- ja rööpühenduse olemust
3) õpilane oskab mõõta pinget ja voolutugevust
4) õpetada õpilasi kasutama veebipõhist tahvlit- Padlet
Keskkonnad:
*Padlet
*QR koodi lugeja
*joonistusprogramm
Taust
6. detsember oli Kulre Koolis digipäev viiendale ja üheksandale klassile. See tähendab, et õpilased kasutasid õppimisel arvutiklassi võimalusi, tahvelarvuteid ja oma nutivahendeid. Digipäeva korraldati projekti raames, mille idee sai alguse koolituselt "Õppeprotsessi juhtimine digiajastul".
Sisu:
Õpilased koostasid erinevatest vooluringi osadest vooluringi. Tahvlis oleva joonistusprogrammi abil tuli joonistada elektriskeem. Töö salvestada ning laadida Padleti seinale, mille õpetaja oli kuvanud QR koodina seinale. Kuna wifi kõikus, siis piltide laadimiseks kulus aega.
Padlet on veebipõhine Web 2.0 ühistöövahend. Keskkond kujutab endast nö seina, kuhu on ühiselt võimalik lisada
lühisõnumeid - 140 märki või vistutada materjali. Sobib hästi kitsama
teema grupitööna. Samuti saab määrata, et teiste kasutajate lisatud info
peab seina omanik enne avaldamist kinnitama. Loodud seina on võimalik vistutada kolmandatesse keskkondadessse. Keskkonda saab sisse logida google-kasutajakonto andmetega.
Nb! Ainuke asi, mis Padletis natuke häirib on see,et korraga saab üles laadida ainult ühe pildi.
Geen opmerkings nie:
Plaas 'n opmerking